lørdag den 7. juni 2014

Stempelworkshop i Kreakælderen Kbh

I mandags var jeg så heldig, at have en plads på Puks stempelworkshop som blev afholdt i Kreakælderen. Jeg har tidligere lavet hele 2 stempler - så ekspert er jeg langt fra og af samme grund synes jeg workshoppen kunne være ret så hyggelig. Det er nemlig en workshop der starter helt fra bunden af.

Puk havde en lille "goodie bag" med til hver, men lidt dims der kunne bruges i løbet af aftenen. Derudover havde hun en masse inspiration med og andre ting man kunne pifte stempeltrykkene lidt op med.



 

Og så lige til sidst mine resultater fra aftenens workshop. Har du prøvet at skære stempler? Det er ret så vanedannende ;)


Til jer der var med: Tak for en hyggelig aften! Og til jer andre: Prøv lige det der stempelskæring, det er ret så skønt.



1 kommentar:

  1. Det ser bare SÅ hyggeligt ud! Jeg glæder mig til, jeg en gang kan komme forbi og sige hej til jer.
    Ha' en rigtig god strikkeklub i aften!
    KhA

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)