søndag den 8. juni 2014

Den første tid i kreakælderen

Kreakælderen Kbh er virkelig fedt!

Jeg har fået produceret en masse, uden dårlig samvittighed over at lave krea-ting. Det er virkelig skønt. Jeg har haft symaskine og overlocker med i kreakælderen og brugt en del timer der i den forgangne uge. På den måde har der ikke været dårlig samvittighed på den hjemlige plan og der er blevet arbejdet fokuseret og uden de store afbrydelser. Mega fedt!
Jeg synes efterhånden jeg er blevet ret så gode venner med jersey og jeg nyder at kaste mig ud i nye mønstre og ideer.

Jeg nyder at have et krea frirum og på samme tid føle mig mere på herhjemme. Pt syr jeg kun i Kreakælderen. Derfor har jeg kunne rykke nogle af mine ting derud, og når man bor i en 2 værelses lejlighed er det altså virkelig noget der kan mærkes! 
De mere lette projekter som hækle, broderi og tegne bliver herhjemme, men det er jo nemt at tage med frem og tilbage hvis det er.
Alt i alt er det fedt, at puslespillet med at være mor, studerende og kreativ er blevet lidt letter at få til at gå op. 

Resultatet af den forgangne uge er blevet dette:

  
3 t-shirts til Marvin
 
En lækker jersey heldragt i str 80

En sød lille jersey heldragt i str 62 
- den kan findes i Kreakælderen Kbh
 
En oversize kjole til mig selv
 
En sengeslange på 2,5 meter der kan findes i Kreakælderen Kbh



Og sidst men ikke mindst, vores Show Room i Kreakælderen Kbh, der så småt begynder at tage form.






1 kommentar:

  1. Hvor er det fint! Synes i krea-kvinder er for seje :)
    Kh Henriette // blondinemor.dk

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)