lørdag den 5. april 2014

Blogtræf i Dankbar

Sikke et skønt blogtræf!

Idag har stået i hyggens og kreativitetens tegn. En hel dag sammen med andre skønne bloggere, skønne arrangører her i blandt nogle virkelig søde unge kreative mennesker.

Jeg er mættet af indtryk, denne collage taler næsten for sig selv, ikke?

Det var et skønt kreativt mix af hækling, dimsedutter, papir, stempler, smash booking, strikketøj, farver, klip og klistre. I love it!

Jeg havde planlagt at tegne med promarkers idag, men det fik jeg faktisk slet ikke gjort (Så er det godt jeg sad i nattens mulm og mørke og syede et nyt penalhus i går aftes, tsk tsk). Jeg kastede hurtigt min kærlighed på himmeli (uroer) og fik lavet de tre på billedet nedenunder. Jeg fik hjælp af søde Christina med bloggen KreaVilla til at lave diamanten. Efter det var jeg klar til vildere udfordringer og Christina forslog en "bold". Det gik ganske fint. Derefter freestylede jeg en stjerne.
Derudover lærte My:MinMy fra sig i kunsten om at folde de søde små diamantophæng. De blev så fine. Jeg fik lavet en enkelt. Diamantophængene på billedet har Maria med bloggen Slinkys Skaberier foldet.



Til blogtræffet var der blevet lavet nogle skønne goodie bags. Du kan se her på billedet til venstre hvad der var i:
- Et smukt net fra Nümph "Dream more"
- Smagsprøver på NU TE's lækre økologiske skandinaviske te, lige noget for en tedrikker som mig
- Smuk notesblok fra Rie Elise Larsen. Der er et bogstav på hver side, man får helt lyst til at finde på noget at skrive der starter med det bogstav
- Skind notesbog fra Ecco
- Kuglepen fra Nomess
- 2 ruller masking tape fra MT masking tape
- Iphone sleeve fra House Doctor

I dagens anledning fik vi rabat i den lækre butik Zusammen - så jeg måtte have den skønne evighedskalender fra House Doctor med hjem, sammen med et iphone sleeve også fra House Doctor.


Tak til alle i skønne mennesker der deltog på blogtræffet idag. Jeg har hygge mig gevaldigt, men nu er jeg også godt træt i hovedet.

Jeg håber at se en masse af jer igen en anden god gang. I er jo mega søde og bidder slet ikke :)

God weekend her fra mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)