tirsdag den 18. marts 2014

Gipsbensgarderoben #3

Til trods for Marvin har været hjemme har jeg virkelig været effektiv! 
Jeg tror det er lidt en blanding af "fuck drengen har ingen bukser jeg kan give ham på" og "ah en god undskyldning for at være krea". 

Især det første sæt elsker jeg. Nr 2 sæt er også rigtig fint - men jeg er virkelig forelsket i det andet stof. 

Rævestoffet er købt hos Line / xoeinding mens camuflagestoffet er fra stofdepotet.dk. 
Stjerne jersey'en er en rest jeg har købt på Instagram og den sorte jersey + sort og tyrkis rib er fra stof2000. 




Jeg har tidligere syet denne bluse til Marvin og den matcher jo de sidste bukser perfekt. Det var faktisk den første bluse jeg syede i jersey. 
Han ligner også en såret soldat når han kommer kravlende - så outfittet passer ;)




1 kommentar:

  1. Er helt vild med farverne og stoffet i det første sæt, fantastisk kombi!

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)