torsdag den 27. februar 2014

Ondt i håret af nyt garn

Ja hvad er nu det for noget?
Jeg har altid hårkrise - ALTID! Det eneste hår jeg oprigtigt har været glad for var første gang jeg fik krøller og mine dreadlock. 




Sødeste Henriette (dottie.dk) sagde, at hun da sagtens kunne ordne mine dreads for mig - det blev en date - og nu er der dælme nyt "garn". 


Er du nysgerrig for hvordan det fungerer med sådan nogle dreads? Jeg fortæller gerne om det en anden dag hvis interessen er der...

Hvem der bare kunne bære sådan nogle dreads - nå ja, vent. Det er lige det jeg kan og jeg er virkelig glade for dem. 

Yay!

Kan i mærke foråret er på vej?

4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er du bare sej! Du ser vildt godt ud. Jeg ville aldrig kunne bære sådan nogen, men synes det ser virkelig fedt ud :-)

    SvarSlet
  2. K*** du ser godt ud med dreads!!! Det klær dig helt vildt godt ♡ går i klasse med en der har det og det er SÅ cool, men selv ville jeg se komplet tosset ud :)

    SvarSlet
  3. Det er så fedt!! Åh altså jeg får jo helt lyst til, at klippe mig kortåret og få dreads flettet i!!! ;)

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)