søndag den 24. november 2013

Bryd nu tabuet - ikke idag...

En følelse af tomhed og et "hvorfor?".
Jeg sidder med avisen i hånden og har bladret den igennem de første 50 gange. Hvor er min artikel? Ikke her...

Hvorfor er der ikke en eneste der har gider fortælle mig den ikke kom idag?
Hvorfor vælger man at lade være med at sige noget til et forvejen meget skrøbeligt menneske? 
Hvorfor er min historie ikke vigtig nok?

Jeg graver mig ned... Først under dynen og så må jeg se om jeg når længere end til der idag...

Tabuet der ikke skulle brydes... Ikke idag. 


En lille update: I mangel af mere overskud, sendte jeg journalisten en SMS. Han svarede overraskende tilbage, at han selv var blevet noget overrasket og ikke vidste den ikke kom i avisen. Redaktøren havde sagt den kommer i næste weekend, for at give extra plads til en anden artikel. Jeg gætter på det er den store artikel om gensidig forsøgerpligt der har overrulet "mig". 
Så på søndag satser jeg endnu engang...

5 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så tarveligt! Men det gør ikke dig mindre sej, eller tabuet mindre vigtigt og relevant!!! Knus til dig - håber du får en afklaring, på hvad der er sket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth. Det var et hårdt slag igår, men humøret er heldigvis bedre idag. Nu tør jeg bare ikke helt tro på artiklen virkelig kommer på søndag.

      Slet
  2. Hvad f*nden bilder de sig ind! Kan godt forstå, du er skuffet. Men - mon ikke artiklen bliver bragt en anden dag? Vil give dig ret i, de kunne godt have underrettet dig om evt. ændringer.
    *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Artiklen skulle gerne komme på søndag den 1. december. Krydser fingre for det rent faktisk lykkes.

      Slet
  3. Øv, øv, øv... Jeg vil holde øje med den 1. i stedet!

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)