torsdag den 22. august 2013

Shopping i Malmö

For et godt stykke tid siden aftalte min mand og jeg at idag skulle være "kærestedag". 

Vi besluttede os for at tage til Malmö. Det er et par år siden vi har været der sidst, så det virkede ret oplagt. 

Mit studie starter op igen på mandag og en uge efter starter mandens. Lige om lidt venter den rigtige hverdag. 
Helt indtil igår var det meningen at Marvin skulle have været med på tur. Imorges blev vi dog enige om at han kom i vuggestue (ja, puha vi er slemme forældre, eller) og vi ville holde en fridag sammen - bare os to. 
Sidst vi havde sådan en dag, blev Marvin ringet hjem fra vuggestuen lige da vi fik frokosten serveret på restauranten. Vi håbede på lidt mere tid idag ;)

Vi startede i Malmö centrum, hvor vi nød en summen af liv. Der er åbenbart Malmö festival nu. Der var liv i gaden. 
Jeg fik shoppet i Lagerhaus og manden fik nye golfsko - godt kompromis. 
Til de af jer der ikke kender Lagerhaus, er det et fantastisk sted! Boligtilbehør i alle afskygninger og til priser alle kan være med på. 

Nogen var mere imponerede end andre:


Derefter tog vi til Emporia - det kæmpe nye shoppingcenter der er kommet ved Hyllie station. Man vader næsten fra stationen og lige op i centret. Det er virkelig nemt!
Hold op et flot sted og med rigtig mange butikker. Der blev shoppet i bla. Lindex, KappAhl og ICA. 
En god blanding af tøj og LCHF produkter. 




Og så lige lidt af vores indkøb:

LCHF produkter fra ICA

Tøj med Mumi fra Lindex

3 nye puder fra Lagerhaus

Alt i alt en skøn dag og skønt med lidt kærestetid :)
Man skal huske hinanden, right?






1 kommentar:

  1. Jeg er da hel vild med de puder du har købt! Specielt de ternede, lige mig :) og så kan jeg da lige skimte en pude jeg kender bagved ;) jeg ef i gang med at overtale min kæreste til at vi skal et smut til Malmø når vi tager til København i næste uge. Det tager vel ikke særlig lang tid at køre fra KBH til Malmø....? :) nå men så skal jeg da i hvert fald i Lagerhaus! Er LCHF produkterne billigere i Sverige? Klem Pernille

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)