fredag den 23. august 2013

Make over af Marvins hjørne

Lad os starte med et før- og efterbillede. 

Før:

Efter:


Jeg er VIRKELIG glad for resultatet! 
Forvandlingen er sket over de sidste par uger. Jeg bloggede også om det for 14 dage siden, men idag blev det endelig HELT færdig. 
Jeg har ikke rigtig kunne få ryddet helt op, fordi Marvins vægmaleri ikke var færdig endnu (så hans ting på værelset har stået lidt i den ene side, for at der var plads til at jeg kunne male). 
De sidste 14 dage har jeg været igang med at male de to tallerkenrækker, og imorges fik de så lige en gang klarlak. Jeg har været total handy-mommy og har selv hængt dem op også. Nu jeg var igang, fik jeg også lavet et duplo-bord, som jeg fandt inspiration på Instagram til. 
Det er et ganske simpelt IKEA-hack hvor der blot er boret et hul i hver hjørne på en duploplade (Fif: Sæt malertape på der hvor du skal bore, inden du borer, så flækker pladen ikke). Derefter er der hurtigt boret lidt for i bordet og så ellers bare 4 skruer. Nemt at gå til!

Duplo-bordet close up:

Duplo-bordet fik lige et par "fartstriber" med på vejen - og så var det klar til at blive indviet af Marvin. Han synes godt om det og nyder at have tingene i hovedhøjde. 

Replica Eames DSW stolen i børnestørrelse er købt hos vertigo.interiors.co.uk

Hvad synes i om den færdige forvandling?






1 kommentar:

  1. Jeg synes du er super sej til det der indretning... Måske du kunne komme forbi Fyn en dag? ;)

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)