lørdag den 24. august 2013

Clips til suttesnore

Mangler du clips og andet til suttesnore? Så tjek her...

Jeg har et parti liggende af nogle forskellige clips, o-ringe og MAM-adaptorer. Alle clips måler 20 mm i holderen. Både O-ringe og MAM-adaptorer passer til alle sutter uden hank (fx MAM og Esska). 
Alle priser er plus porto. 

Send mig en mail på jeans-finurligheder@hotmail.com hvis du er interesseret i nogle clips eller andet. 

Fra venstre: Lilla hjerte, lyseblå hjerte, violet hjerte, bamseclips, rødt hjerte, hvidt hjerte, lyserødt hjerte, pink hjerte. 

Fra venstre: Lilla rund, limegrøn rund (mere pang i virkeligheden), turkis rund, sort rund, rød rund, navy rund (udsolgt), orange rund. 

Fra venstre: Lyserød rund, hvid rund, fodboldclips, lyseblå stjerne (mere pang i virkeligheden), navy stjerne, pink stjerne. 

DERUDOVER har jeg:
- Pink rund

Fra venstre: Gennemsigtig, blå, pink og violet. 

O-ringe, fra venstre: Gennemsigtig, lilla, limegrøn, lyseblå, lyserød, turkis, navy og hvid. 

DERUDOVER har jeg:
- Hot pink
- Rød
- Orange

Igen, send gerne en mail til jeans-finurligheder@hotmail.com - ved køb af mange finder vi en god pris :)

Kommentér evt under indlægget hvis du sender mig en mail - jeg har desværre oplevet nogle mails er røget i spam-filteret. 

Der kan betales via bankoverførsel og Mobile Pay. 

Lidt lidt inspiration til hvad clipsene kan bruges til:












3 kommentarer:

  1. Jeg har den vildeste trang til bare at gå shopamok ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen :) De er rigtig fine. Har selv haft stor glæde af suttesnore til min egen dreng og også til diverse barselsgaver.

      Slet
  2. Har lige sendt dig en mail :) kh Pia

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)