søndag den 12. maj 2013

Loppemarkeder

Jeg elsker loppemarkeder!
Man kan simpelthen finde så mange ting til en lille penge - kunsten er at finde ud af hvad man ikke behøver at købe med hjem. Haha.

I dag tog vi til sommermarked ved TAP 1 ved Carlsberg og loppemarked i Enghaveparken. De ligger jo lige ved siden af hinanden, så det var meget smart at tage begge.

Jeg havde på Instagram set at Szhirley havde en bod på sommermarkedet. Og da jeg kunne huske hun har en søn, Elton, tænkte jeg at der måske var nogle gode børneting.
Szhirley havde rigtig meget fint drengetøj til bare 10 kr stykket - mega fedt!
Derudover fandt jeg hos hende en kjole fra Moss Copenhagen. Jeg endte med 7 stykker tøj til Marvin og kjolen for sølle 100 kr.

Et andet sted fik jeg 6 stykker mærkevaretøj til Marvin plus et puslespil for 50 kr.

Et tredje sted fandt jeg to gode Marvel Comics som min bedste veninde skal have - hun elsker den slags! Jeg måtte slippe en hel 20'er for dem ;)

På loppemarkedet i Enghaveparken fandt jeg en Knabstrup krukke som jeg fik med hjem for 20 kr. Den skal males så den kan pyntes i køkkenet.

Alt i alt 190 kr fik jeg brugt.
Hvad er dit bedste loppefund?

Jeg har et projekt med nogle Søholm stentøjskrukker jeg glæder mig til at vise frem. Måske jeg bliver færdig allerede imorgen med det projekt, så skal det flashes.

God søndag aften derude :)

3 kommentarer:

  1. Hold nu op nogle fede sager!!!! Jeg er desværre ikke altid lige heldig på loppemarkeder. Men da jeg var i København sidste weekend, jeg forbi Onkel Dannys plads, og der fandt jeg 7Soholm krukker, 1 Søholm saltbøtte og 1 Erik Kold dåse til lidt over 100 kr. Det må vidst være mit bedste loppefund :-) Eller måske, men retro lærertaske i kernelæder til 20 kr. :-)
    Også god søndag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Det er da helt vildt så meget lækkert tøj du har fundet til ingen penge! Jeg synes oftest, at de lidt større størrelser er ret slidt, så jeg kan sjældent finde noget til Liam.. Til gengæld er det så nemt at finde babytøj som ser helt ubrugt ud, og det har jeg gjort meget brug af til lillesøster :D

    SvarSlet
  3. Sikke en masse fint tøj. Og så til ingen penge!

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)