søndag den 19. maj 2013

Det der motion...

Det er ikke noget jeg har gjort mig så meget i det sidste laaaange stykke tid. Faktisk rimelig lidt de sidste næsten 2 år.

Idag havde jeg aftalt med en anden (mor)veninde at NU skulle vi dælme prøve en intro-time hos Crossfit Copenhagen. Og det gjorde vi så - ja, vi meldte os faktisk ind. Den slags forpligter jo :O

Mit første indtryk af crossfit er, at det er AWESOME, men mega giga hårdt.
Det er den mest effektive træning jeg nogensinde har prøvet. Det var ikke spildtid, ingen dikkedarer, en sindssyg god holdstemning og synes faktisk bare det var mega fedt.

Her halvanden time efter ryster jeg over hele kroppen og har endnu ikke fået snøvlet mig i bad. Det var virkelig hårdt!

Nu har både jeg og veninden meldt os ind og så håber jeg at jeg kan komme afsted 2 gange om ugen.
Jeg træner gratis indtil 1. maj - så jeg skal ikke have så dårlig samvittighed her i eksamensperioden. Men så snart min eksamen er overstået, så føler jeg mig mentalt klar til at give det en skalle.

Dyrker du nogen sport? Hvad? Og hvorfor?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)