torsdag den 7. februar 2013

Give away... I morgen...

I morgen, hvor jeg runder et halvrundt hjørne dvs 25 år, tro det eller ej kommer der til at ske lidt her på bloggen.

Blandt andet vil jeg flashe Marvins fastelavnskostume, som pga af alt den sygdom, desværre ikke er blevet som jeg havde regnet med. Men drengen er jo nok ligeglad og mor her må bare bide det i sig!.

I anledningen af min 25 års fødselsdag, skyder jeg også en giveaway i luften. Jeg kan afsløre at den har noget med yarnfreak at gøre og at det er tøset!

En lille ledetråd kommer her:


Et af kriterierne for at deltage i giveaway'en er at du skal være fast læser på bloggen - så er du det ikke allerede, så bliv det nu - så husker du nok også bedre giveaway'en imorgen.

Jeg håber i vil tage godt imod den og synes den er lige så hyggelig som jeg synes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)