torsdag den 28. februar 2013

Cirkusskåle

Marvins 1 års fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og forberedelserne er igang.

Jeg har fået lavet tre skåle til snacks, jeg synes selv de er ret så herlige og jeg glæder mig til at tage dem i brug.

Skålene er lavet efter denne DIY - det er lige til at gå til, evt en (om man vil, tidlig) lav-selv-julegave for ungerne?

De to øverste skåle er lavet hvor perlepladens strøgne side har ligget opad, mens den nederste er lavet med den strøgne side nedad. Den nederste virker mest stabil, men personligt synes jeg bedst om de øverste.

Hvad synes i?

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte!
    Det skal helt sikkert prøves :-)
    God torsdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Så fik du lavet cirkusskålene, hvor er de blevet fine!
    Passer perfekt til en 1 års fødselsdag :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de gode... Det må jeg bare prøve.
    KH Signe

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)