onsdag den 23. januar 2013

Zpagetti/Noodles-tæppe

Jeg har slet ikke fået flashet mit fine tæppe jeg har hæklet i zpagetti og Noodles.
Jeg startede på det engang i december måned, og det har ligget færdig herhjemme i en 14 dages tid.

Hvad synes i?

Jeg har brugt 4 forskellige farver, og i alt har jeg nok svarende til lidt under et nøgle garn tilbage. Mit tæppe måler ca 82 cm i diameter. Garnet kan fås i mange flotte farver, bla. hos Yarnfreak.
Det vulkede en del, men efter en god dampningstur med strygejernet er det blevet rigtig flot!

Opskriften har jeg fundet her hos Lutter Idyl.







4 kommentarer:

  1. Det er SÅ fint! :D
    Hvor mange penge koster det ca at lave sådan et tæppe? Tænker det må være lidt dyrt i alt det garn? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Lige nu ligger det under familiens arvegyngestol og pynter.
      Et nøgle zpagetti/noodles koster 75 kr, så omkring 300 kr i materiale. Det synes jeg ikke er så galt endda.
      Jeg er igang med en puf også :)
      Færdig hæklede tæpper i samme str og lidt større i bomuldsgarn (fx dem fra Smallstuff) koster til sammenligning mellem 600-900 kr - og det er bomuldsgarn.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, Linette :D
      Jeg glæder mig til det kan komme på sin rette plads når vi er færdige med vores nye sofa.

      Slet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)