torsdag den 10. januar 2013

Der klippes...

Til bloglegen :)
Byttemakker i kan glæde jer ;)

Det er på en måde mega udfordrende og grænseoverskridende at skulle klippe noget stof til andre - tænker de "nej nej nej" når de åbner min pakke? Har de måske allerede selv nogle af motiverne? Synes de mit stof er fjollet?

Hvordan har i andre det, der er med i bloglegen?

Jeg har modtaget min første pakke fra filihunkat og blev super glad. Det var fedt at se hvad en anden havde valgt af stof. Jeg glæder mig så meget til at se det færdige tæppe!
Jeg tænker jeg flasher alle modtagede lapper i et samlet indlæg :D

Jeg er igang med at overveje hvordan jeg vælger hvem der skal have hvilket stof. Skal jeg udvælge det nøje med øje efter hvem den enkelte er? Skal jeg lave en random lodtrækning og se hvor det bærer hen af?
Jeg ved det ikke endnu, men for hvert stykke stof jeg klipper bliver det lige en tand mere spændende.

Er i spændte?

Og ja, det er jo bare stof ;) Men når man er lidt krea-nørd kan 30 random stykker stof ligepludselig blive en vildt actionadventure!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)