tirsdag den 29. januar 2013

Åh den sygdom

M er desværre ramt af det dersens sygdom, som desværre ikke er en nyhed her på matriklen.

Det lille pus har en tendens til at slæbe alt til sig og når han er syg, ja så går han all in.

Således har M på sine 10 levemåneder præsteret:
- 6 måneders kolik
- Låsning i lænd og nakke
- Rotavirus
- Skoldkopper
- RS-virus
- Astmatisk bronkitis
... og selvfølgelig de normale forkølelser, reaktioner på tænder mm.

^^ Kan vi blive enige om at vi HAR taget en (eller flere) for holdet?
Nu gider vi sgu ærlig talt ikke mere sygdom!

Jeg havde ikke forventet mit barn aldrig vil blive syg, men jeg havde heller ikke forventes han skal rammes så hårdt hver gang.

Åh, det blev vidst lidt brokke-agtigt, i kan vel klare det? ;)

Jeg har også modtaget nogle skønne lapper idag, men jeg magter ikke lige at flashe dem nu. Det kommer snarest!



ROMBE COUNT-DOWN: 3 down, 167 to go.





2 kommentarer:

  1. Ja han er en hårdt ramt lille fyr mormors guldklump.. Ja selvfølgelig kan JEG holde til at lytte/læse det, jeg vil nu ikke kalde det for brok tværdigmod, for det er hårdt med et syg barn <3. Det ved jeg ALT om da du var lille.. håber bare på han snart er frisk igen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber også han er frisk igen snart.
      Men det går stadig den forkerte vej. Feberen er 40,2 nu :(

      Slet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)