mandag den 5. november 2012

Kreahjørnet har brækket sig

Der er er tidspunkt i ens liv hvor det går op for en, at man bliver nødt til at gøre noget drastisk.
Mit kreahjørne, som ikke længere er et hjørne, ligner noget der har brækket sig ud over det hele stuen.

Hvordan forener man drømmen om et krea-værelse med realiteten at vi bor 2 voksne og en baby i en 2værelses lejlighed, på 3. sal med skråvægge? Jeg ELSKER vores hule - meeeen for hulan hvor ville bare ét værelse mere gøre lykke.
Jeg har besluttet mig for at mine kreating må flytte sig fra stuen, det er belastende stuen ser sådan her ud hver gang jeg går i krig med symaskinen.
Men, da stuen er 1 af de 2 rum i vores lejlighed, så er der kun M's værelse/påklædningsværelse der er tilbage. Og der må mine ting rykke ind.
M's legetøj rykker i stuen og jeg rykker på værelset. Bum.

Er spændt på resultatet.

Hvordan har i andre jeres kreating? Har i et værelse, et hjørne af stuen eller måske noget helt 3.?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)