torsdag den 4. oktober 2012

Blogger-app'en, hjælp?

Kloge medlæsere...

Er der nogle af jer der bruger Blogger App'en på iPhone?
Jeg er blevet semi-stor fan, der er kun et stort MEN. Jeg synes ikke den gider lave billederne i den rigtige størrelse når jeg uploader dem.

Det ser fint ud på telefonen, men når jeg så ser bloggen på computeren så fylder billederne mega meget på siden nogengange. Er der nogen af jer der ved om der er en indstilling et sted man kan pille i på app'en?

Lige pt. synes jeg det er pænt irriterende at uploade billeder fra telefonen, for derefter at gå ind og redigere indlægget på computeren - der MÅ da være en nemmere måde...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)