fredag den 7. september 2012

Dagens kreaprojekt...

I første omgang kommer der bare et billede:

Og nu til resten:
Jeg har ikke en helt præcis opskrift, men jeg kan lige dele hvor jeg har hentet min inspiration fra:
Det ene sted er hos Pia's blog og så hos Lise's blog - mange tak for inspirationen og et rigtig godt udgangspunkt.
Jeg har lavet armlænene lidt smallere end Pia har gjort, puden lidt højere og syet bunden lidt anderledes. Men alt i alt minder den mest om Pia's design.


Update:
Nu fik vi afprøvet barnevognspuden og den er et HIT.
Marvin var med sin mor på shoppetur idag, vi fik dog ikke købt andet end 3 skeer til ham, så det var ikke fordi kortet var rødglødende ;)


Marvin synes simpelthen det var så spændende at kigge ud. Efter lidt tid fjernede jeg puden igen og han tog sig en oooordenligt lur. 
De der "Hipp Fruit Break" var også et kæmpe hit. Han guffede et helt bæger i sig på ingen tid og spildte stort set ikke :O

2 kommentarer:

  1. Den er fin. :o)

    Har du et mønster til den, eller er det bare syet ud fra egen fantasi´??

    Har overvejet en til Casper, men er ikke kommet længere end overvejelsen endnu. :o)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke et præcist mønster, men har lige smidt nogle link til der jeg har fået inspirationen fra. Den var et stort hit her! :)

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)