søndag den 10. juni 2012

Så er der bordpynt

Jeg har jo bakset lidt med bordpynt til navngivningen/brylluppet. 
Nu blev jeg (endelig) færdig med 10 små søde elefanter - er ret glad for resultatet. Nogle af dem er dog syet lidt hurtigt hvilket de forskellige benlængder meget godt illustrerer.
Men ligesom elefanterne i zoo, er der ikke to der er ens ;)
Det er godt nok svært at få lavet sådan nogle kreating her. For med Marvin om ørene, så er der jo ham at se til, men på samme tid er det virkelig mit lille frirum når jeg kan sidde og lave kreating.
Jeg lever stadig lidt i fornægtelse med hensyn til Marvins meget græderi (og skrigeri for den sags skyld) - men har efterhånden indset at det ikke er normalt at en baby skal græde SÅ meget. Åh, det er hårdt! ... Men mere om det en anden dag - det er ikke lige en dør (eller sluse) jeg kan overskue at åbne op for lige nu.

Færdig blev elefanterne hvert fald! Det tog ca en uge at få dem lavet ;)

Jeg regner med at lave en uro til Marvin af dem når vi ikke skal bruge dem til bordpynt - så slår jeg lige to fluer med et smæk.



Hvad synes i?

Opskriften er fra LaRaLiL's blog, hun laver SÅ mange fantastiske ting og helt klart værd lige at smutte forbi...
Derud over har LaRaLiL en give-away konkurrence om et lækkert babytæppe - så endnu en grund til at kigge forbi her

2 kommentarer:

  1. Hold nu op et overskud! Jeg lavede selv invitationer, bordkort og dekorerede lys samt lavede en masse barnevognskonfetti, som jeg dryssede på bordene.. Det tog herre lang tid, så skide godt ud meeen.. så lang var festen vist heller ikke til, at det var besværet værd, så det er fedt, at du kan bruge din pynt efterfølgende..

    SvarSlet
  2. Overskud og overskud - det er mere mit frirum engang imellem lige at lave noget kreativt.
    Er super glad for jeg kan bruge elefanterne bagefter, det tog også ret lang tid at sy dem, så synes næsten der er synd hvis vi ikke kan bruge dem til noget.
    Barnevognskonfetti var også en god idé! Men kan godt forestille mig det tog lang tid at lave..

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)