mandag den 25. juni 2012

Freedom... Almost!

Jeg vågnede op til snakkede håndværkere ude foran mit vindue. Da gardinet blev rullet op var min første tanke: "Er presenningen ved at blæse ned?!". Men nej, håndværkerne var selv igang med at pille dem ned. Yay!
Kan til gengæld konstatere, at det nu er min nabobloks tur til at være spærret inde inde i et par måneder. Stakkels dem!

Taget er ikke færdigt, men i det mindste kan vi nu se ud af vinduerne. Det er da bedre end udsigt til en pressenning?

Idag kommer der håndværkere af to omgange og renser vores aftrækskanaler, mens de imorgen kommer og sætter en lysning i vores køkkenvindue. Så kan vi igen lave mad, juhuuuu!
Om 14 dage skal vi så have skiftet vinduerne i resten af lejlighederne. Det glæder jeg mig ikke til. Tror vi bliver nødt til at finde et midlertidigt sted at bo. Vi skal tømme så meget af det rum vi kan, hvor vinduet skiftes. Har lidt svært ved at se hvordan vi skal kunne bo her imens. Det er trods alt kun en toværelses ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)