søndag den 6. maj 2012

Surprise babyshower

... Det var hvad vi holdte for en af mine veninder i dag. Hun har termin i slutningen af maj og blev bare SÅ glad.
Hendes bedste veninde havde stået som tovholder for det hele og sørget for, at vi mødte 9 friske piger (og Marvin) op til en surprise-fest.

Ammen, det var helt fantastisk.
En havde boller og service med, en anden ingredienser til strawberry daiquiri non-alcohol, en tredje blåbær muffins, en fjerde en mega flot babykage og ja, sådan havde vi alle lidt med.

Jeg må lige flashe den flotte kage - den var simpelthen SÅ flot. Hvem der bare kunne lave så flotte kager... (Jeg drømmer mig lige nogle år frem, hvor Marvin tager på golftur med far, mens mor her tager på bagekursus med nogle veninder).

 



Borddækningen nærmest skreg: "DRENGEBAAAABY!" - det var fantastisk!



Og apropos golf, så tog vores mænd'er på golftur imens. Så der var REN tøsehygge (ja altså, og så lige Marvin).

Igår havde Marvin besøg af sin mormor og morfar fra jylland.
Det er fantastisk at se min mor med min lille søn. Jeg bliver simpelthen helt rørt bare af at tænke på det, og nyder hvert eneste sekund de har sammen.
Det betyder rigtig meget for mig at de tager hele turen herover for at være hos os et par timer - for at bruge tid på deres barnebarn. Marvin skal kende sine bedsteforældre selvom de ikke alle bor lige rundt om hjørnet, som hans farmor og farfar gør.
Jeg nyder især dette billede fra igår:


I forhold til det med titlerne...
Vi har valgt, at min mor fik mormor-titlen, mens hendes mand har fået morfar-titlen. Han er ikke Marvins biologiske morfar, men han vil jo altid have været en del af Marvins liv fra dag 1. Min far har fået bedstefar-titlen.
Jeg har snakket med flere der nærmest bliver forarget over at min far ikke skal kaldes morfar, men det skal han altså ikke. Min egen bedstefar (min fars far), har betydet SÅ meget for mig i mit liv mens han levede, og hvis jeg bare kan give en brøkdel af det videre til Marvin - så er det mig en ære at min far skal kaldes bedstefar som hans egen far har været for mig.
Det er ikke så indviklet med mandens forældre, de er "bare" farmor og farfar ;)


Og her lige et billede til smilebåndet...
Multitasking dad - kan i se hvad der er på skærmen på telefonen mens han skifter Marvin?

... Ja, farmand spiller yatzy!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)