lørdag den 12. maj 2012

Okay, jeg indrømmer det!

Sikke en lækker dessert, hva'?
En skøøøøn chokolademousse, nammenam....

Men jeg har snydt...


... JEG INDRØMMER DET!
Jeg er virkelig en sucker for denne skønne pisk-selv chokolademousse. Altså, jeg har jo pisket den selv, tæller det i det mindste ikke bare lidt i husmor-regnskabet?

Åh, der røg min "jeg laver altid ting fra bunden af", bortset fra chokolademousse.


Imens hygger baby M på aktivitetstæppet, inden han dog igen igen igen brød ud i gråd og far måtte skride ind som redningsmand.


Ps. Man elsker sin mand endnu højere, når han kommer hjem fra natarbejde og spørger "Skal jeg ikke lige tage hunden og Marvin med på en gåtur så DU kan få sovet"... Og så sov jeg en time, inden farmand kunne få hvilet ud efter at have været vågen i 25 timer. 
Se DET er kærlighed <3

2 kommentarer:

  1. Det har jeg aldrig set før - det må jeg prøve en dag. Nogle gange er det skønt når tingene ingen tid tager at lave :)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt med sådan en mand! Selvom Heine har 12 timers vagter hver 2. dag, hjælper han til hver nat: han tager gerne bleerne, mens jeg ammer, ordner suttebrikker og får Noam til at sove. Jeg syntes, det er så fantastisk med en så hjælpsom mand og føler mig meget privilegeret - men det tager jo også kun 2 min at skifte ble og Heine sover allerede igen, inden han rammer puden ;)

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)