fredag den 18. maj 2012

MOLO lagersalg

Igår tog jeg med en ny veninde som også havde termin i april til MOLO lagersalg i her i København.
Hold kææææft det lå langt ude - den fjerneste ende af en kaj i nordhavnen og det blæste en halv pelikan.

Udvalget af de små størrelser var meget skuffende, til trods for at der faktisk var rigtig mange ting.
Men lidt fremtidig tøj fik jeg købt. Bla. den super lækre stribede flyverdragt, en heldragt, hagesmæk, huer, langærmet body og et par bukser. Derudover købte jeg lidt forskellige ting for en anden aprilmor i Nordjylland.

Marvin og lille Freya var bare så eksplariske under hele turen (lidt kede af det på vejen hjem - de var sultne). Ellers så sad de i hver deres vikle, mens mødrene shoppede og på vejen derud sov de i hver deres barnevogn.
En skøn (men kold) dag!

Er der andre der også var til lagersalget?

Så kom der lige et par billeder af mine kup (dem som jeg selv har beholdt) - resten er pakket i en pakke og klar til at blive sendt afsted til Jannie i Aalborg.


- Langærmet body str. 68 med skov og dyr
- Heldragt str. 68 med hjelme
- Heldrag str. 62 med toge
- Bukser str. 68 med seler
- Tophue med stjerner
- Tophue med ørne
- Hjelm med biler
- Taske med bondegårdsdyr
- Hagesmæk med rallybiler


Og så denne lækre MOLO flyverdragt i str. 76. Er dog bange for den bliver for lille, men så må jeg sælge den til den tid. Han vokser jo med raketfart den dreng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)