mandag den 14. maj 2012

Åh, ha' lige lidt ondt af os...

Her ligger vi så, Marvin og jeg, snotforkølede. Øv altså!
Jeg startede her den anden dag med at være lidt snottet og i nat begyndte Marvin at vågne ca hver time fordi han hostede. Øv!

Jeg håber vi begge når og er friske til onsdag hvor mødregruppen starter op, men hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg det ikke.
1. gang i mødregruppen er ellers henne hos sundhedsplejerskerne - så tænkte det er et fedt sted at møde "alle" de nye, istedet for at trappe op i et vildt fremmed hjem for af møde nogle man aldrig har set før.
Men sådan blive realiteten, hvis vi ikke kommer onsdag. For efter onsdag går det på tur, en efter en, hvor mødregruppen holdes.
I den anledning er jeg da også noget spændt på logistikken i at skulle være 6 mødre og 6 babyer i vores lille 2 værelseslejlighed! Altså, vi ejer ikke engang en sofa - så der bliver kamp om lænestolen, haha.

Onsdag er også dagen hvor vi skal til min svigerindes 30års fødselsdag, udenfor om aftenen. Så hvis baby M ikke er helt frisk, så kommer vi ikke afsted.

Imorgen skal vi et smut til kiropraktor. Ja faktisk både baby M og jeg. Jeg bøvler med min lænd/bækken efter fødslen og Marvin har jo sine daglige skrigeture fordi han har ondt.

Vi har været til kranio-sacral terapeut med baby M 3 gange og blev derefter sendt videre til en kiropraktor, hvor det er 2. gang på onsdag.
Ved sidste besøg fandt man ud af, af Marvin er låst 2 steder i nakken og så mellem skulderne også.
Så er der ikke noget at sige til at knægten har ondt og har rigtig svært ved at løfte sit hovede + ikke kan dreje hovedet til venstre!
... Vi arbejder på sagen og forhåbentlig er han snart "fit for fight".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)