onsdag den 25. april 2012

Man burde bygge en sofa...

... Men er jeg så handy-woman at jeg kan magte den opgave?

Vi har et fantastisk lille indhak i vores stue, ved vores vinduer, hvor det kunne være super hyggeligt med en sofa. Altså ikke bare en normal sofa - men et hyggeområde der passer lige præcis ind i indhakket.

Min første idé ser sådan ud:

Så kunne jeg sy nogle lækre puder til at stille rundt i kanten.
Vi har en lille rumdeler-ting, som skal være under foran og så med nogle tapetserede plader på som bagbeklædning, så vores ting ikke falder igennem. Det er lige knap og nap at der kan mases en boxmadras ind, det havde ellers været en nem løsning. 
Men spørgsmålet er om det er for stort et projekt?
Nogen gode forslag?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)