onsdag den 7. marts 2012

Tiden går!

... Ja tiden siden sidste indlæg, er da vidst lige løbet lidt afsted med mig...

I lørdags var vi ved en prof. fotograf og få taget nogle (forhåbentlig) lækre billeder. Der er lidt ventetid på at vi får dem at se - så i mellemtiden måtte vi selv lige prøve at lege fotografer...
Resultatet kan i ser her:


Hvad synes i?
Jeg gik lidt i stå i billedredigeringen, så fik assistance af min bedste veninde Maria (Mange tak!), så kom der en fin baggrund på.
Billedet er faktisk bare taget i vores egen seng, hvorefter jeg har klippet min krop ud, redigeret lidt på strækmærkerne (Hurra for Photo Shop ;) ) og noget sort/hvid, tage noget af farven tilbage + en sort baggrund. Ved de sidste 3 ting gik min hjerne i koma og jeg måtte overlade redigeringen for at have min computer i et helt stykke. Min tålmodighed slap vidst godt og grundigt op....

Idag er der så 25 dage til termin! 
Det er jo lige om lidt!

1 kommentar:

  1. Det er da blevet et rigtig godt billede. Sød ide med skoene på mavsen.
    Jeg havde termin den 22. marts, så det var meget tæt på din termin. Casper valgte dog at melde sin ankomst 3 uger før. Den 2. marts, da jeg var 37 + 1.

    Melder mig lige som fast læser, det kan jo være at der falder lidt ideer af, når du også har en dreng på den alder.. :o)

    Pøj pøj med det hele når fødslen går i gang. :o)

    :o) Linda
    boldreel.blogspot.com

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)