mandag den 9. januar 2012

Hvorfor går der SÅ meget baby i det hele...?

Nu har jeg siddet og kigget på fødselsdagsønsker i gud ved hvor mange timer.
Og jeg har også fået lavet en liste - men er det mig eller baby der har fødselsdag? Ud fra listen er det baby...

Det er virkelig frustrerende ikke at have nogle umiddelbare ønsker til sig selv - og kun sig selv!

Hvad ønsker i andre jer til fødselsdag - som kun er til jer selv...?

Min ønskeliste 
(som tydeligt afspejler at jeg skal være mor)


  • Bæreselen Manduca + strækvikle
    (Tilbud på her til 999,50 kr.)
  • Yummy Mummy pusletaske (Model: Pink Lining Blue Stripes & Yellow Rose Yummy Mummy Baby Changing Nappy Bag).
    Kan findes på amazon til 50 pund + 11 pund i fragt
  • Mine første år fra forlaget Special Day
    Kan fås her til 258,26 kr + 19 kr i fragt
  • Skip Hop Treetop Friends Hug and Hide Owl
    Kan fås her til 18, 50 pund inkl. fragt
  • Skip Hop Treetop Friends aktivitetstæppe
    Kan fås her til 67 pund inkl. fragt
  • Skip Hop Soft Book
    Kan fås her til 13 pund inkl. fragt
  • Skip Hop Trio Balls
    Kan fås her til 17 pund inkl. fragt
  • Pingvin babysengesæt fra Jysk til 129 kr.
  • Køredragt/fleecedragt til nyfødt
  • Babyhåndklæde med hætte
  • Symaskine
  • Gavekort til H&M
  • Gavekort til IKEA

Øhm, ja?

2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette, kan godt forstå du ønsker dig en masse til baby, men hvis du skulle ønske dig noget helt til dig selv, så kunne det evt. Med være noget forkælelse til dig selv som du kan bruge lige inden din termin.. Fx massage, ansigtsbehandling, forbehandling mm.?
    Knus og håber snart vi kan ses :-)

    SvarSlet
  2. Det er en god idé, men jeg har allerede et gavekort til halvanden times gravidemassage liggende (tænkte jeg liiige vil strække den lidt inden jeg bruger det, hehe) og et gavekort til DGI-byen hvor jeg også kan få massage...
    Så synes det er lidt svært. Godt der næsten er en måned til min fødselsdag!

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)