mandag den 7. november 2011

Midtvejsscanning/misdannelsesscanning

Så fik vi scanningen "overstået".
Den lille var meget stædig så scanningen tog ikke mindre end 45 minutter - og hold da op hvor er jeg øm i hele maven. Hjertet lå lige omkring min navle, så jeg fik gennemscannet min navle - haha.

Her er et billede af bettefisen (19+1)
19+1 til misdannelsesscanningen
Jordmoderen var meget i tvivl om han måske havde en hjertefejl så hun fik assistance hen af vejen. Til sidst vidste det hele sig helt normalt. Pyha!
Vi fik konstateret at han er lige så stædig som sin mor og absolut ikke ville vende sig den anden vej så det var nemmere at scanne.

I samme stædige omgang, konstaterede jordmoderen at hun ikke kunne sige om det er en pige eller en dreng. :/

Jeg drømte her den anden nat at da lillemanden blev født, blev jeg spurgt: "Hvad skal HUN så hedde?" - så kønsscanningen havde været helt forkert. Og nu tænker jeg så videre i de baner.
For at få ro på mit sind har jeg besluttet mig for en hurtig tryghedsscanning enten i Hvidovre eller hos Lille Kbh'er. Bare for at få sat fast om han rent faktisk er en HAN.
Fingers crossed!

1 kommentar:

  1. hejsa nu har jeg prøvet på at blive medlem, her inde, knuzz mor

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)