fredag den 30. september 2011

Update...


Ja det hænder jo man glemmer...
Fx. glemmer at man har lavet en blog! SURPRISE Jeanette!

Nå men der er sket en del siden sidst (som var i øhh, MARTS).

Jeg er gravid!

Vi venter os et stks aprilsnar med forventet ankomst 1. april 2012 - det er helt crazy og surrealistisk.

Jeg er i dag 13+5 og der skal da lige et billede med :)

Der er begyndt at komme en lille mave, så jeg er næsten fri for "bare" at se småfed ud - YAY!
Så der er sket ting og sager i det lille hjem.
Jeg regner med at jeg bliver bedre til at skrive herinde i det næste stykke tid. Vi skal have lavet en masse om herhjemme og hen af vejen bliver der sikkert også købt nogle must-sees til Spunken i mavsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)